Успешен старт на стажантската програма “Управление на успеха на корпоративни клиенти”

24.02.2023

Customer Success Management Internship SutherlandКато социално ангажирана компания, фокусирана към подпомагане на професионалното развитие на младите хора в България, изпълнихме поредния си ангажимент давайки началото на стажантската програма “Управление на успеха на корпоративни клиенти” | Customer Success Management.

Като част от инициативите, с цел предоставяне на възможности за обучение и придобиване на професионален опит в модерни и актуални професии, първата ни съвместна програма със студентите от Университета за Национално и Световно Стопанство (УНСС) започна успешно. На 20-и февруари четирима студента от специалност “МИО” и “МИО на английски език” към Катедра “МИО и бизнес”, УНСС – Красимир, Иванина, Вейдехи и Оксана, бяха посрещнати в новия ни офис в град София за официалното стартиране на стажантската програма.

Началото на програмата бе дадено от изпълнителния директор на Съдърланд, г-н Димитър Гълъбов и ръководителя на Катедра “МИО и Бизнес”, Доц. д-р Васил Петков. В откриването взеха участие представители на лидерския екип на Съдърланд България, а г-жа Галя Станева, ментор на програмата и Оперативен мениджър, представи програмата на стажа.

Като стажанти по Управление на успеха на корпоративни клиенти в Съдърланд, студентите ще имат възможност да се включат в реални проекти, да работят в екип и да участват във всички фази на процеса на предоставяне на услуги на клиентите на компанията. Освен това, ще имат възможността да развият ключови умения като комуникация, управление на времето, презентационни умения и др.

Ние в Съдърланд България вярваме, че инвестирането в образованието и кариерното развитие на младите хора е ключова част от нашата социална отговорност и че подобни програми са необходими за подпомагане на бъдещите лидери в България. С нетърпение очакваме успехите на нашите стажанти.