Димитър Гълъбов е изпълнителен директор на компанията „Съдърланд”, която разкри свое представителство в Бургас преди две години. За това време фирмата привлече към своя екип повече от 250 души и издигна IT сектора в региона до нови по-високи нива. Г-н Гълъбов с удоволствие сподели какво е постигнато и какво предстои.
Да, идват изключително добри кадри в нашия офис. Това, което на този етап търсим, са основно кандидати с немски език. Мога да кажа, че Немската гимназия в Бургас подготвя отлични кадри. Предизвикателството пред нас е как да привлечем тези кадри при нас, а не да отидат някъде извън Бургас.
На този етап бих казал, че всичко е балансирано. Ние не целим участие в битка, а се стремим да изградим партньорство с туристическата индустрия чрез програма за обмен на кадри, тъй като през лятото имаме по-малка нужда от кадри, а съответно те имат високо търсене. През останалата част от годината е обратното. Затова се стремим да постигнем такова партньорство.
Предлагаме както целогодишна, така и сезонна заетост. Вече в нашите дългосрочни планове предвиждаме да остане същият модел на работа, но да увеличаваме общата бройка на хората, които работят при нас. Планираме да отворим още 100 работни места в нашия пиков сезон, а той е след като приключи туристическият сезон.
Да, изключителнто успешен. Отчитаме като много правилно решението да открием офис тук преди две години. Вярваме, че градът има огромен потенциал за развитие на нашия бизнес модел. Нашата цел е да докараме нови клиенти, както и да разрастваме бизнеса си с нови клиенти. Имаме основание да твърдим, че и двете ще се случат.
Това е неминуемо. Не се плашим от конкурентите. В момента в София оперираме в силно конкурентна среда. Има над двайсет компании на нашия пазар в столицата. Смятаме, че това е нещо добро за всички нас. По този начин предлагаме все повече алтернативни и гъвкави решения за служителите, а и всичко това ни развива и като работодатели. Така че няма място за притеснения.
Абсолютно е така. Даже мога да кажа, че Бургас е локацията, която на ниво компании като „Съдърланд” носи най-много награди като център за обслужване на клиенти в цялата организация . През тази година беше шест месеца градът беше в топ три на ранкинга на всички сайтове на компанията.
Напротив. Съвсем реалистично ще звучи, дори е малко слабо като определение.