Колегите ни от различни проекти споделят своите истории и представят работата си в действие в Съдърланд България.
Елина Тотева и Екатерина Дангова са част от екипа на един от проектите в Съдърланд България, обслужващ гигант в хотелиерския бизнес в световен мащаб.
Какво им дава работата за един от лидерите в аутсорсинг индустрията у нас? В какво, всъщност, се състоят ежедневните им задачи и какво ги задържа в компанията – вижте детайли.
Екатерина Дангова работи за Съдърланд България от седем години. Присъединява се към компанията още като студент, стартирайки от най-ниското ниво в кариерната йерархия – агент, след което се издига до лийд агент, което е и настоящата й позиция. Владее английски и полски език.
Елина Тотева също намира място в компанията преди девет години. Тя също стартира в сектора от най-ниското ниво, изкачвайки се до позицията старши ръководител екип (Senior TM) и официален бекап на акаун мениджъра в Съдърланд България. Говори английски, руски и немски език.
Какво е аутосорсинг индустрия? Опишете я накратко със свои думи.
Екатерина: Аутосорсингът представлява поверяване на бизнес или част от него от една компания на друга. За мен основният позитив от този процес е качествената работна сила, с която аутосорсинг компаниите разполагат.
В резултат на работата си по различни проекти, секторът предлага уникално ноу хау, възможности за оптимизация и развитие на бизнеса на клиентите си, както и достъп до служители с вече усъвършенствани умения. Служителите, от друга страна, разчитат на множество предимства, предлагани им и от компанията и от клиента.
Елина: Когато една компания повери работата си в определена страна или област на друга компания – това за мен представлява аутосорсинг индустрията.
Например, Съдърланд България подобрява процесите в дейността на клиента си и ги ръководи успешно. Компанията познава различни бизнеси из основи, оперира на различни пазари и държави, от които черпи опит и ноу хау, предлагайки на клиентите си достъп до усъвършенствани продукти и платформи без аналог в световен мащаб.
Опишете накратко задълженията на своята позиция? С какво се занимавате на ежедневна база.
Екатерина: В момента позицията ми включва няколко основни задължения. Поемам клиентски обаждания, оценявам работата на колегите ми и им помагам да я вършат по-добре.
Ежемесечно провеждам коучинги и различни обучения с колегите си, чиято тема се избира на база анализ на възможности за подобрение и усъвършенстване на уменията на всеки поотделно. Добрите практики също не остават незабелязани – старанието се оценява и насърчава.
Работя в тясна връзка с прекия ми ръководител върху екипното и личностното ми развитие. Ежедневната ми работа е разнородна, правя много различни неща и това е особено удовлетворяващо за мен.
Елина: Всекидневно ръководя, развивам и мотивирам екип от професионалисти, чиято работа отговаря и дори надминава стандартите за качество и безопасност, целите за изпълнение, както и изискванията на клиента.
Освен обученията, коучингите и менторските срещи, които организирам непрекъснато, неразделна част от ежедневната ми работа са и срещите с членовете на екипа, на които давам обратна връзка за представянето им, обсъждат се оценки и други показатели за работа, предоставя се информация за въведените промени от клиента и ръководството.
Основна част от работата ми е и анализирането на тенденции и данни, както и инициирането на нови проекти и планове за развитие. Ролята ми на организатор на игри, събития, тийм билдинги и други инициативи в полза на екипа е изключително важна за мен, тъй като гарантира мотивацията, удовлетвореността и ангажираността на колегите ми.
Три ключови предимства лично за вас в работата ви за Съдърланд България.
Екатерина: Едно от тях е възможността за гъвкаво работно време. Съотношението работа-личен живот винаги е било важно за мен, а в Съдърланд България то е на изключително високо ниво. Смятам опциите за home office, които ни предоставят компанията, за огромно предимство.
Компанията е много коректен работодател, а работната среда, колегите и проектът, по който работя, ме задържат тук.
Елина: Съдърланд е голяма компания с много възможности, което е ключово за настоящите и бъдещи служители. Изключително лоялен работодател, отворен за всякакви идеи от страна на екипите, винаги мислещ за еволюция и предоставящ множество възможности за развитие.
Трите най-важни умения, които придобихте по време на работата си за Съдърланд България.
Екатерина: За мен едно от най-важните е умението да общувам свободно и да бъда адаптивна към всяка ситуация. Провеждането на тренинги и коучинги, в ролята ми на лийд агент, пък усъвършенства презентационните ми умения, което смятам за много ценно.
Елина: За мен винаги е било голямо предизвикателство изготвянето и представянето на презентации. Това е и едно от най-ценните умения, което придобих по време на работата си за Съдърланд България. Усъвършенствах възможностите си за общуване на различни нива и с различни типове хора, както и публичното си говорене. Научих се и на търпение.
Очаквайте още интервюта с колеги разказващи какво е да работиш в различни проекти в Съдърланд България.